سه شنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
تازه ها
شما اینجا هستید: خانه / اخبار / از خیرین مدرسه یار بیهودی تجلیل شد

از خیرین مدرسه یار بیهودی تجلیل شد

به گزارش بیهود نیوز در سومین روز از بهار ۱۳۹۴ در محل دبستان شهید احمد هادوی از خیرین نیک اندیش بیهودی که در تجهیز این مدرسه مشارکت داشتند تجلیل شد. در این مراسم که با همت مدیریت قبلی و فعلی مجتمع عرفان آقایان سید محمود حسینی و نعمت اله اطمینان و سایر همکاران و معلمان این مجتمع تدارک دیده شده بود از خیرینی که در بحث هوشمند سازی مدرسه سهیم بودند تجلیل شد.
مراسم با تلاوت قرآن و پیام تشکر دانش آموزان دبستان آغاز و پس از سخنرانی آقای سید محمود حسینی و تشکر ایشان، حاج آقای نوربخش و آقای اطمینان نیز به تقدیر پرداختند .
در بخش دیگری از این مراسم حضار به هم اندیشی در مورد مسائل جاری بیهود پرداختند.
در انتهای این مراسم از خیرین با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد و حضار از امکانات هوشمند و سایت رایانه دبستان دیدن نمودند.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

15

16

17

18

19

20 (2)

20

21

23

24

26

28

29

30

31

32

34

35

ارسال کننده: آقای سید حسین حسینی

2+

۶ نظر

  1. 2+

    از برگزار کننده این مراسم خیلی خیلی تشکر میکنم وبرایشان ارزوی موفقیت دارم از انهایی که کار خیر انجام میدهند من هم تشکر میکنم به عنوان یه هم وطن و شما مسولین هم تشکر کنید هر چند انها نیازی به تشکر ندارند وبرای خدا انجام داده اند بگذارید ببینند تا کور شوند تا انهایی که خودشان را گم کردند وکوچکترین کار خیری برای وطنشون انجام نمیدهند ودوست ندارند کار خیری برای وطنشون انجام شود وانهایی که پست مقام وپول کورشان کرده اند ودیگران را مانع از این کار ها میشوند تا درس عبرتی برای انها شود ببینند افراد خیر یک نفر نیستند هزار هزار نفر هستند که قلبشان برای کمک به هم وطنشان میتپد

    • 2+

      آی که گل گفتی آفرین به این معرفتشان که نمک این مدارس را یا خوردند یا کم خوردند اما مثل مرد دارند به این وطنشان کمک می کنند نه مثل بعضی ها…که از همین مدرسه ها به جایی رسیده اند و متاسفانه خودشان را هم گم کرده اند و فقط به…. خوذشان لطف بیدریغ میکنند.

  2. 2+

    واقعا این کارها بهتر برای آخرت باقی می ماند یا غرورهای بیجا و کم توجهی بعضی ها به زادگاهشان -خوب است بعضی از دوستان تا فرصت خدمت دارند به خود آیند و یادگاری از خود به یادگار بگزارند

  3. 2+

    خیرین متشکریم .منتظر وسایل ورزشی شما و دیگران هستیم.

  4. 1+

    باتشکر از خییرین

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Scroll To Top