یکشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
تازه ها
شما اینجا هستید: خانه / اخبار / معراج پروران ماندگار در قاب دوربین

معراج پروران ماندگار در قاب دوربین

به گزارش بیهود نیوز، مراسم معراج پروران ماندگار که مراسمی به یاد سالگرد عروج ملکوتی حاج محمد کاوه پدر سردار شهید محمود کاوه و یادبود پدران و مادران شهدای عزیز دیارمان بیهود است، روز دوشنبه ۳ فروردین ۹۴ ساعت ۱۷ همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه (س) با حرکت هیات فاطمیون از بهشت جواد الائمه به سمت نماد های نصب شده در ورودی بیهود شروع شد و پس از عزاداری در مسیر و بازگشت به سوی مسجد جامع بخش اول مراسم به پایان رسید.

بخش دوم و اصلی این همایش بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شروع شد. در ابتدای مراسم حجت السلام محسنی مسئول برگزاری ستاد یادواره شهداء ، گزارشی از کارهای انجام شده ارائه دادند. سپس حجت الاسلام تقوی پژوهشکر و خطیب توانای بیهودی از بیهود و شهدای بیهود و پدران و مادران شهدا گفت.

سپس مداحان اهل بیت حاج علیرضا ناظمی و حاج احسان تقوی با ذکر مصیبت و مرثیه سرایی برای حضرت فاطمه (س) و شهدا مراسم را به پایان رساندند.

آقای سید جواد هاشمی یکی از همشهریان خوش ذوق و هنرمندمان در پایان این مراسم خطاب به حجت الاسلام تقوی (ادامه الله العزه)گفت: بی شک حضور حضرتعالی منشاء اثرات و برکات بزرگی در بیهود بوده و هست و انشاء الله خواهد بود لذا بر خود وظیفه می دانم از زحمات شما خصوصا عنایتی که به سلسله شهدا دارید که مظهر آن اقدامات شما در نصب یادواره شهدا و سخنرانی غنی شما در مراسم یادواره بود، تشکر نمایم.

1.1 1 2 3 4 5 6 7 8.1 8.2 8 9

0

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Scroll To Top