یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
تازه ها
شما اینجا هستید: خانه / اخبار / خیّرین و خدمتی دیگر در بیهود

خیّرین و خدمتی دیگر در بیهود

نعمت الله اطمینان – مدیر مجتمع آموزشی و پرورشی عرفان : لطف و توجه ویژه مسئولین دانشگاه علوم پزشکی تهران و زحمات همشهریان عزیز همزمان با نزدیک شدن بهار، دل های دانش آموزان مدارس بیهود را بهاری کرد.
مسئولین دانشگاه علوم پزشکی تهران در اقدامی خداپسندانه ۱۴ دستگاه کامپیوتر ، قفسه کتابخانه و .. را جهت استفاده دانش آموزان محروم قاینات به مجتمع اموزشی و پرورشی عرفان اهدا نمودند که این اقدام آن ها موجی از شادی را در بین دانش آموزان به همراه داشت. گفتنی است اقلام فوق اخیرا جهت تکمیل کارگاه رایانه دبستان شهید هادوی و استفاده آموزشی در سایر مدارس به بیهود منتقل و در اختیار دانش اموزان این روستا قرار گرفته است.

IMG_8104 IMG_8108 IMG_8109 IMG_8113 IMG_8117

متن تقدیر از این خیرین:

باسمه تعالی
” تقدیر و تشکر”

جناب آقایان: دکتر بیگلر ( معاون محترم توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران( و دکتر عمیدی ( معاون محترم اداری مالی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران )
«وَعَدَالله الذینَ آمَنوُا وعَملوالصالحات لَهُم مَغفِره وَاَجرٌعَظیم »

درودی خالصانه و ارادتی خاضعانه به محضر شما بزرگوارانی که مظهر مهر هستید و از تبار باران… .اگر چه بهترین پاداشها ، خشنودی پروردگارمتعال و آرامش خاطری است که به دنبال خدمت صادقانه نصیب انسان می شود ، اما به مصداق حدیث شریف « من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق » بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر صمیمانه اینجانب ، همکاران و دانش آموزان مجتمع آموزشی و پرورشی عرفان را در خصوص اهداء ۱۴ دستگاه کامپیوتر با تجهیزات کامل، قفسه کتابخانه و .. را به اطلاع می رسانیم.
پاداش عظیم از ربّ کریم همراه با توفیقات روز افزون را از خداوند برایتان خواهانیم.


جناب آقای باقر اسماعیلی ( برادر محترم شهید اسماعیلی ) : تلاش و همت بالایتان در راستای اهدای اقلام آموزشی وفرهنگی فوق به مجتمع عرفان بیهود ستودنی است. قدردان زحمات شما هستیم و برایتان آرزوی موفقیت داریم.
جناب آقای ابراهیم خلیلی : پیگیری ها و تلاش هایتان در خصوص اخذ مجوز های لازم برای تخصیص اقلام مذکور به دانش آموزان بیهود را می ستاییم .مراتب تقدیر و تشکر ما را بپذیرید.

نعمت الله اطمینان
مدیر مجتمع آموزشی و پرورشی عرفان

0

۳ نظر

  1. 0

    جناب آقایان باقر اسماعیلی و ابراهیم خلیلی و حسین عبدالهی از تلاشهای خالصانه شما در جهت تامین بخشی از نیازهای ضروری دانش آموزان کمال تشکر را داریم . حضور پر رنگ تر عزیزان دیگر را در خانواده سبزمان با آغوش باز پذیراییم.

  2. 0

    مجهولون فی الارض و معروفون فی السما
    اجرکم عندالله

  3. شورای دانش آموز ی بیهود
    0

    جناب آقایان: دکتر بیگلر و دکتر عمیدی از شما متشکریم که انگشتهایمان را با صفحه کلید آشنا کردید .با انگشت ها وقلب های کوچکمان بزرگترین آرزوها را برای شما خواستاریم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Scroll To Top